Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
1.I.2018link
Po dwóch latach posuchy doczekaliśmy się nowej wersji dodatku Horn of the Abyss. Co dołożyli nam Rosjanie?
  • Nową jednostkę - Leprechauna, pokazaną jakiś czas temu w zapowiedziach
  • Nowy teren rodzimy dla Wrót Żywiołów - Highlands
  • Cztery nowe obiekty na mapie przygody
  • Możliwość zmiany zaklęcia w Gildii Magów
  • Edytor map losowych
  • Nowe modele bohaterów (zarówno na mapie przygody, jak i na polu bitwy) - można odróżnić klasę i płeć bohatera
  • Dekoracje na mapie przygody
  • Naprawiono wiele oryginalnych błędów gry, poprawiono część grafik.

  • Pełna lista zmian na Facebooku.
    Drwal
    Wasze komentarze (27)
    1 sty - 12:21

    Kastore
    Cool.
    1 sty - 12:32

    Dru
    Dobrze, że w końcu wypuścili nową wersję, chociaż po dwóch latach spodziewałbym się więcej nowości :P To teraz trzeba czekać na spolszczenie od Hellburna :P
    1 sty - 12:43

    Gandalfik
    A po cichu liczyłem na Cronvek, ale i tak fajnie ,że jest☺
    1 sty - 13:02

    Dark Dragon
    Pełna lista zmian, to chyba została wrzucona w Google Translate i przerzucona na forum :P.
    1 sty - 13:02

    Warmonger
    ^Niektórzy są niereformowalni

    Nowa wersja wygląda bardzo elegancko. Nowy teren to świetny pomysł, podobnie jak lokacje na mapie przygody.
    1 sty - 13:07

    Drwal
    @Dark Dragon trochę tak, ale da się z niej sporo wyczytać. Po Sylwestrze nie mam sił na wielkie tłumaczenia. I tak się zebrałem i pograłem w to trochę. xD na dnaich zaktualizuje dział.
    1 sty - 18:10

    Kuririn
    Pod VCMI ktoś to jakoś przepisze w miarę możliwości silnika? Prócz avatara?:D
    1 sty - 18:18

    avatar
    A ja nie zamierzam w najbliższym czasie nic przepisywać/dodawać. Sam mam problemy z poprawną konfiguracją elementów dekoracji z poprzednich patchów.
    1 sty - 18:20

    Kuririn
    Ale ja wiem ze i tak Twoja wersja będzie wersja pierwsza i ostatnią :D
    1 sty - 20:48
    TRicKYmAn
    Ooo, nareszcie :D
    1 sty - 23:28

    MinosKing
    Trochę się naczekaliśmy na jakieś nowe wieści w spawie hoty, ale chyba warto było poczekać. :P Nowa aktualizacja jak i zmiany w niej zawarte zapowiadają się interesująco, lecz jednak bez większych rewelacji.
    2 sty - 07:50

    avatar
    Bez większych rewelacji bo nie dodali nowego miasta leniuszki :p.
    Dla mnie dobrze, że nie ma rewelacji a nowości są z gatunku tych, których nikt się za bardzo nie spodziewał (np. nowy teren). I pewnie zostało jeszcze trochę zmian do okrycia)! Gramy!
    2 sty - 08:52

    Felag
    No wreszcie!
    2 sty - 09:11

    Drwal
    Poszli trochę stroną WoGa - czy zmiana zaklęcia w mieście, to nie rozwiązanie trochę pachnące opcjami w WoGu?
    2 sty - 10:44

    avatar
    Nie sądzę, że to pójście w stronę WoGa a raczej w stronę takiej odmiany multiplayera gdzie nie ma miejsca na przypadkowość w grze - wszyscy mają takie same buildy liczą się umiejętności praktyczne. Dlatego też odtąd ma się wybór czy chce się nauczyć umiejętności u Scholara, oraz ban na mapach losowych kolejnych artefaktów. Czas pokaże czy konserwatywni gracze polubią ten kierunek ale to wciąż nie krok w stronę WoGa :)
    2 sty - 11:09

    Alamar
    Wręcz przeciwnie. WoG oferował mnóstwo wyborów, zależnych od gracza, HotA za to dodaje kolejne restrykcje (banowanie bohaterów i przedmiotów z generatora map losowych), czy graczowi się to podoba czy nie.
    2 sty - 12:16
    Keyser Soze
    Też mam mieszane uczucia co do możliwości wymiany zaklęć. Nie będzie już tego dreszczyku emocji - jakie to czary zaserwuje nam tym razem Gildia.

    I tak poza konkursem - coraz bardziej dochodzę do wniosku, że powinno się zbanować czary wskrzeszenie/ożywienie, bo na pewnym etapie gry można każdą bitwę wygrać dzięki temu bez strat. Już niejednokrotnie nie potrafiłem się zmusić, żeby dokończyć daną mapę, bo miałem oślepienie+wskrzeszenie, więc było praktycznie pozamiatane.

    Teraz więc zawsze będzie można mieć taki zestawik.
    2 sty - 13:21

    MinosKing
    @Avatarze nie szukaj dziury w całym. :P Fakt nowy teren natywny dla Wrót Żywiołów jest ciekawy, ale powiem szczerze że spodziewałem się czegoś więcej po nich np. hm nowe zaklęcia? Uproszczone najmowanie jednostek, chociaż w tym pomaga chyba HD mod?
    2 sty - 13:46

    Drwal
    Przez pójście w stronę WoGa miałem na myśli rozwijanie starych elementów poprzez jakieś kliknięcia - od razu mi się skojarzyło z nowymi ulepszeniami czy rozbudową Kapitolu.
    2 sty - 14:04

    AmiDaDeer
    "powiem szczerze że spodziewałem się czegoś więcej po nich np. hm nowe zaklęcia"
    Pomijając już kwestie techniczne - zaklęcia bardzo trudno zbalansować tak, żeby z jednej strony były użyteczne, a z drugiej - nie OP. Myślę że HotA potrzebuje po prostu więcej czasu na to, aby je dodać (jeśli w ogóle to planuje).
    2 sty - 14:57

    Bychu
    Wymiana zaklęcia to jest czysty ukłon w stronę multi. Dodali wbudowane HW Rules, które takie zagranie dopuszczało. Multi traci kolejny aspekt losowości (<3), bo nie mając ani przyśpieszenia ani spowolnienia automatycznie można było poddawać bitwę.
    3 sty - 14:28

    Wampirzy_Lord
    Ciekawe kiedy wydadzą edytor kampanii. Bo, szczerze, to jedyna rzecz na jaką tak właściwie czekam.
    3 sty - 14:30

    Drwal
    Najwcześniej za rok. :) A tak na poważnie, to chyba nawet nigdy nie było zapowiedzi edytora kampanii. Ciężko więc o jakiekolwiek przewidywania.
    3 sty - 15:21

    avatar
    Skoro HotA idzie w multi, to do tego trybu edytor kampanii niepotrzebny, więc nie jest pewnie priorytetem załogi.
    4 sty - 18:51
    Guanabana
    No to teraz do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze pełnego spolszczenia łącznie z kampanią. :)
    7 sty - 08:50

    Janosik
    Witam, chciałbym Wam wszystkim zwrócić uwagę na pewien aspekt, który pojawił się w HoTa. A mianowicie mapy "G" oraz zdobywanie doświadczenia przez bohatera. Grając kilkakrotnie i nie odkrywając nawet 1/6 mapy miałem już poziom głownego bohatera powyżej 29 lvl - co za tym idzie rozwinięte na maxa wszystkie umiejętności. Czyli kolejny poziom to po prostu kliknięcie w "OK" i już. Trochę już rozgrywka staje się przez to mniej atrakcyjna. Powiewa nudą. Mam kilka innych uwag ale tu napiszę tylko o tej. Czy tylko mnie to przeszkadza ? Mam nadzieję, że nie. Proszę o komentarze.
    7 sty - 13:52

    Kastore
    Tak, tylko tobie. To już było wałkowane jak jęczałeś na to w temacie o hocie.
    Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
    © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt