Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Jednostki neutralne


Satyr


Atak 10
Obrona 11
Obrażenia 6-10
Życie 35
Szybkość 7
Koszt 300 złota
Przyrost 4
Zdolności specjalnerzuca radość na poziomie zaawansowanym o mocy 6 na sojusznicze jednostki; może rzucić zaklęcie trzy razy w ciągu bitwy
Siedlisko
Winiarnia

Zaskakująco niewiele wiadomo o tych dziwnych stworzeniach. Satyrów można spotkać na skrajach lasów, w winiarniach, gdzie upajają się gronowymi trunkami. Często są też przywoływane przez druidów do pomocy. Choć tajemnicze i niezbyt skore do rozmów, jedno jest pewne - uwielbiają spędzać dnie na zabawie. Ich wewnętrzna radość życiowa przenosi się na towarzyszy w bitwie, jakby w magiczny sposób...

Całkiem dobra jednostka, zarówno w statystykach, jak i w zdolności specjalnej. Przede wszystkim powinna stanowić wsparcie ze względu na możliwość rzucania radości na sojusznicze jednostki, niemniej umiejętność ta szybko się wyczerpuje. Całe szczęście w walce też stanowi niezłą siłę, której nie warto lekceważyć - zwłaszcza za tak niską cenę.

Fangarm


Atak 12
Obrona 12
Obrażenia 8-12
Życie 50
Szybkość 6
Koszt 600 złota
Przyrost 3
Zdolności specjalnelata
odporny na zaklęcia umysłu
zawsze kontratakuje
hipnoza
Siedlisko
Ziggurat

Przerażające morskie duchy nazywane fangarmami są rzadko spotykane, ale mimo to wzbudzają postrach wśród żeglarzy. Ich obślizgły wygląd, smocze skrzydła oraz hipnotyzujący wzrok są koszmarem dla nawet najodważniejszych wilków morskich. Legenda głosi, że fangarmy są awatarami pradawnego oceanicznego bóstwa - Uśpionego.

Z pozoru oddział ten wydaje się być stosunkowo średni - cena jest dość wygórowana, a zdolności niekoniecznie przydatne przy tak zaskakująco niskich statystykach. Z tego powodu nie jest szczególnie wart rekrutacji w terenie, chyba że w początkowym etapie gry.

Zdecydowanie ważniejsze jest w tym wypadku działanie rogu otchłani - czyli wyjątkowo potężnego artefaktu, który przywołuje te jednostki. Bardzo szybko nawet na zwykłych chłopach można wytworzyć sobie ogromną wręcz armię tych bestii.

© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt