Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Budynki




Rada osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie.

Wymagania brak
Koszt brak


Rada miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie.

Wymagania Rada osady, Karczma
Koszt 2500 złota


Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie.

Wymagania Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia
Koszt 5000 złota


Kapitol
Dostarcza 4000 sztuk złota dziennie.

Wymagania Ratusz, Zamek
Koszt 10000 złota


Fort
Wzmacnia mury zamku.

Wymagania brak
Koszt 5000 złota, 20 drewna, 20 rudy


Cytadela
Dodaje wieżę do fortu i zwiększa bazowy przyrost o 50%.

Wymagania Fort
Koszt 2500 złota, 5 rudy


Zamek
Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta i podwaja bazowy przyrost.

Wymagania Cytadela
Koszt 5000 złota, 10 drewna, 10 rudy


Karczma
Zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania brak
Koszt 500 złota, 5 drewna


Gildia złodziei
Odkrywa w karczmie dodatkowe informacje o przeciwnikach.

Wymagania Karczma
Koszt 500 złota, 5 drewna


Kuźnia
Pozwala na produkcję armat.

Wymagania brak
Koszt 1000 złota, 5 drewna


Targowisko
Pozwala na sprzedaż oraz wymianę zasobów (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).

Wymagania brak
Koszt 500 złota, 5 drewna


Magazyn zasobów
Dostarcza codziennie 1 siarki.

Wymagania Targowisko
Koszt 5000 złota, 5 rudy


Pozwala wymieniać artefakty na punkty doświadczenia.

Wymagania Targowisko
Koszt 7500 złota, 15 drewna, 15 rudy


Stocznia
Pozwala na produkcję okrętów.

Wymagania dostęp do wody
Koszt 2000 złota, 20 drewna


Gildia magów poz. 1
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania brak
Koszt 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy


Gildia magów poz. 2
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. 1
Koszt 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 4 rtęci, 4 siarki, 4 kryształów, 4 klejnotów


Gildia magów poz. 3
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. 2
Koszt 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 6 rtęci, 6 siarki, 6 kryształów, 6 klejnotów


Gildia magów poz. 4
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. 3
Koszt 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 8 rtęci, 8 siarki, 8 kryształów, 8 klejnotów




Graal

Gwiazda polarna
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota i sprawia, że wszystkie tereny są dla Przystani terenami rasowymi.

Wymagania graal
Koszt brak




Siedliska

Wodospad
Pozwala produkować nereidy.

Wymagania Fort
Koszt 300 złota, 5 drewna, 5 rudy


Ul. wodospad
Pozwala produkować okeanidy.

Wymagania Wodospad
Koszt 1000 złota


Kwatery
Pozwala produkować marynarzy.

Wymagania Wodospad
Koszt 1000 złota, 10 drewna



Ul. kwatery
Pozwala produkować żeglarzy.

Wymagania Kwatery
Koszt 1000 złota, 5 drewna


Speluna
Zwiększa przyrost marynarzy i żeglarzy o 4.

Wymagania Kwatery
Koszt 1000 złota


Fregata
Pozwala produkować piratów.

Wymagania Kwatery, Kuźnia
Koszt 1000 złota, 10 drewna


Ul. fregata
Pozwala produkować korsarzy.

Wymagania Fregata
Koszt 1500 złota, 5 drewna



Prochownia
Pozwala produkować bukanierów.

Wymagania Ul. fregata
Koszt 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 rtęci, 5 siarki, 5 kryształów, 5 klejnotów


Iglica
Pozwala produkować bestie sztormów

Wymagania Kwatery
Koszt 2000 złota, 5 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty


Ul. iglica
Pozwala produkować assidamy.

Wymagania Iglica
Koszt 1500 złota, 2 kryształy, 2 klejnoty



Żerowisko
Zwiększa przyrost bestii sztormów i assidamów o 3.

Wymagania Iglica
Koszt 1000 złota


Czarodziejska wieża
Pozwala produkować zaklinaczki.

Wymagania Kwatery, Gildia magów poz. 1
Koszt 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 kryształów


Ul. czarodziejska wieża
Pozwala produkować czarodziejki.

Wymagania Czarodziejska wieża, Gildia magów poz. 2
Koszt 2000 złota, 5 kryształów


Fort niks
Pozwala produkować niksy.

Wymagania Iglica
Koszt 4000 złota, 5 drewna, 10 rudy


Ul. fort niks
Pozwala produkować zbrojne niksy.

Wymagania Fort niks
Koszt 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 siarki


Wir wodny
Pozwala produkować węże morskie.

Wymagania Czarodziejska wieża, Fort niks
Koszt 15000 złota, 15 drewna, 15 rudy, 10 siarki


Ul. wir wodny
Pozwala produkować aspidy.

Wymagania Wir wodny, Gildia magów poz. 2
Koszt 15000 złota, 15 drewna, 15 rudy, 20 siarki

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt