Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Nieco spóźniony, zbiorczy news o tym, co się dzieje z projektem.

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o angielską wersję, to jest dokładnie to samo co wcześniej: najpewniej wyjdzie razem z rosyjską wersją i to jeszcze w tym roku (czyli może wyjść np. późnym wieczorem 31 grudnia). Jednak, jak to zwykle bywa, nic nie jest pewne - nie ma bowiem żadnych w 100% potwierdzonych informacji, pochodzą one jedynie od grafika grupy Don_ko. Do tego nie wiadomo w tym momencie, jakie miasto wyjdzie następne w kolejnej pełnej odsłonie Hoty (czyt. wersji 2.0), gdyż wszystkie dotychczasowe miasta do Hoty (Kronverk, Cathedral, Stanford i Asylum) są praktycznie niemalże nierozwijane, zaś Don_ko, czyli główny autor podprojektu Forge, będzie prawdopodobnie nieaktywny w moddingu przez najbliższy rok.

Ale są też i dobre wieści z oficjalnej witryny Hoty w rosyjskim serwisie VK. Przede wszystkim w następnej wersji ma wyjść edytor map z nieco uaktualnionym, ale wciąż znajomym interfejsem oraz paroma dodatkowymi opcjami (jak np. możliwość dostosowania wyglądu tabeli w liście obiektów po prawej stronie). Do tego dochodzą nowe obiekty na mapie (np. kapliczka z czarem czwartego poziomu), nowe artefakty pokazane poniżej oraz wiele innych, jeszcze niewyjaśnionych nowości.

Prócz tego nasza strona o Horn of the Abyss została wzbogacona o opis drugiej kampanii (wreszcie) oraz wywiad z Docentem Picolanem autorstwa BanBreakera. Życzymy miłego czytania!

Hobbit
Wasze komentarze (21)
21 lis - 15:22
Wiwern
Wywiad dobry, nowa hota jeszcze lepsza. Liczyłem jednak, że na końcu znajdzie się pytanie - "A może jakiś ekskluzywny screen z nowej wersji dla polskiego community?". :)
21 lis - 15:29

Hobbicus
Wywiad był przeprowadzany już jakiś czas temu. Może następnym razem. :3
21 lis - 16:26

Liczyrzepa
Odnosnik Oficjalna witryna Horn of the Abyss na VK (Linki) przkierowuje na Forum DF2 (Форум DF2) miast http://vk.com/h3hota ;)
21 lis - 16:59

MinosKing
Bardzo fajny i bardzo ciekawy news Hobbicie ;]
21 lis - 17:11

Hobbicus
@Liczyrzepa - już poprawione, ale dzięki za czujność!
21 lis - 17:18

Kuririn
Dobra robota :) Czekam jak wspomniałem do sylwka :P
21 lis - 19:20

Drwal
Bardzo ciekawa aktualizacja. Brawo Hobbit, jest co poczytać, jest ciekawie. :) Nic tylko cierpliwie czekać na nową wersje. Chociaż mam przeczucie, że wcale nie musi to wyjść w tym roku.
22 lis - 17:12

J. M. Sower
Dobrze by było ujrzeć kolejną frakcję jeszcze pod koniec tego roku. Szkoda, że się na to nie zanosi :/.
22 lis - 17:55

Drwal
Szanse na to są praktycznie zerowe, gdyby miało się pojawić nowe miasto dostawalibyśmy jakieś screany z nim, a nie pojedyńcze artefakty, czy edytor map. Szkoda, ale no cóż. :)
23 lis - 10:10
Wiwern
Oficjalnie potwierdzono, że w tej wersji nie będzie forge.
23 lis - 22:03
TRicKYmAn
A może niegłupim pomysłem byłby Kickstarter?
23 lis - 22:04

Hobbicus
Były już takie propozycje, ale, jak twórcy mówią, HotA jest i będzie non-profit. Zresztą nie wiadomo, co na to Ubisoft.
24 lis - 11:15

rtx
Ostatnie kilka zdań Picolana mnie zaciekawiło - czyli, że mógłby powiedzieć, jak udało im się rozparcelować grę? :P
24 lis - 13:03

Degraf
Jeżeli udało im się mocno rozparcelować, to mogliby napisać jakiś prosty podręcznik dot. modowania. Bo aktualnie to brak jednego, skoncentrowanego źródła
24 lis - 13:32

Hobbicus
Pomijając już to że Picolan nie jest programistą :P - jak niby miałby wyglądać "prosty poradnik do modowania"? Dla mnie brzmi to jak "prosty poradnik do budowy odrzutowców" - niby poradnik, ale w praktyce zrozumieją go ci, co już się na odrzutowcach znają.

A dla tych co chcą wskazówek "jak rozparcelować grę" jest kod źródłowy WoG-a 3.59.
24 lis - 14:31

Degraf
Cóż no, masz rację - źle się wyraziłem. Bardziej mi chodziło o to, aby po prostu było napisane wszystko w jednym miejscu (jak ktoś będzie miał chęci to jakikolwiek sposób będzie w końcu czytelny).
24 lis - 15:52

Drwal
Myślę że parę osób tu mogłoby troche zrozumieć chociaż, aczkolwiek:
1. wiedzieć jak nie znaczy że jest to proste, gdyby tak było ich wersje nie ukazywałyby się po kilku latach.
2. po co tracić na coś monopol
3. know-how kosztuje. :P
24 lis - 18:02

rtx
@Hobbit no właśnie nie bardzo, bo ten kod źródłowy został udostepniony na stronie, która już nie działa.
24 lis - 18:15

Hobbicus
Działała bardzo długo, a i tak nikt nic z tym kodem źródłowym nie zrobił. Zgadnij czemu.
24 lis - 18:22

rtx
Bo nikt nie ogarniał o co w tym chodzi?
24 lis - 18:29

Hobbicus
Dokładnie. I dlatego poradniki "Jak rozparcelować H3" są z góry skazane na niepowodzenie, bo ci, którzy je zrozumieją, już prawdopodobnie i tak to umieją.
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-19 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt