Zgodnie z odwieczną tradycją, na Nowy Rok dostaliśmy nowy update HotA, oznaczony numerkiem 1.7.2. Głównym elementem aktualizacji są pokaźne buffy słabych zdolności. Do tego obecna jest masa pomniejszych zmian i nowa kampania, w której gramy Dargemem (pięć mapek).
Pełen changelog znajdziecie tutaj, a nowa wersję pobrać możecie z
Najważniejsze zmiany zdolności:
Sokoli wzrok:
40/50/60% szansy na naukę zaklęć poziomów 1-3/1-4/1-5 na początku walki/w momencie rzucenia umożliwia podgląd zaklęć poziomów 1-3/1-4/1-5 we wrogiej księdze; Sokole wzroki u obu graczy się wzajemnie kontrują, jak w przypadku taktyki. Nauka:
daje 25/50/75% więcej doświadczenia; bohater natychmiastowo zdobywa kolejny poziom po wybraniu/podbiciu Nauki. Pierwsza pomoc:
namiot może w jednym uderzeniu stracić max. 40% życia; zwiększa życie wszystkich jednostek o 5/10/15% dopóki namiot jest na polu bitwy.
Pomniejsze poprawki to, między innymi:
poprawiono ponad 50 bugów, zarówno z HotA jak i z SoD-a; efekt szczęścia podwaja obrażenia; MASA pokaźnych zmian w specjalistach jednostek (np. żywiołaki wody zyskuję +10 do ataku), zdolności (np. pierwsza pomoc zwiększa bonus do życia o 5%/poziom) oraz zaklęć (np. kamienna skóra zwiększa obronę o 10/8/6/4 w zależności od poziomu jednostek 1-2/3-4/5-6/7); rebalans jednostek Factory -- mechaniczek i robotów; zielone, złote, czarne i czerwone smoki wymagają mniej budynków; portal miejski i wrota wymiarów pojawiają się teraz w 1-3 rollu; szkoły magii w uniwersytecie we Wrotach Żywiołów kosztują 5 rzadkich zasobów ekstra, każda szkoła wymaga innego.
Dodatkowo Crew ogłosiło prace nad nowym miastem
Pełen changelog znajdziecie tutaj, a nowa wersję pobrać możecie z
Najważniejsze zmiany zdolności:
Sokoli wzrok:
Pomniejsze poprawki to, między innymi:
Dodatkowo Crew ogłosiło prace nad nowym miastem
Belegor
Nephretes
Bulwark aka Kronverk v2.0 niestety wygląda na ten moment słabo. Zobaczymy za kilka lat ale póki co szczególnie jednostki wyglądają jak jedno z miast na VCMI
MinosKing
Zaś co do zapowiedzi nowego Miasta hm? Zapowiada się ciekawie ale jak napisał @Nephretes "Bulwark aka Kronverk v2.0 niestety wygląda na ten moment słabo". Zgadzam się Bulwark na ten moment wygląda dość słabiutko. No ale szansę zawsze dać można, tylko by nie okazało się jak w przypadku Fabryki że ludzie widzą jedno, a otrzymują zupełnie co innego. No ale czas pokaże co z tego wyniknie.
Szaman
Już pominę kwestię dopasowania go do innych zamków (balans itp...), ale o to, że Hota powoli zmienia się w taki „fan service”.
Hota bardziej powinna pójść w innowacyjność i wymyślanie nowych mechanik gry? Coś, co będzie utrzymywało świeżość moda.
Co do Sokoli Wzrok, nadal mam mieszane uczucia, na papierze brzmi OK, ale nie sądzę że w praktyce będzie dużo wykorzystywany.
Z Nauki to jestem zadowolony, ten skill wymagał tylko boosta niż zmian i to właśnie zrobili.
Pierwsza Pomoc, to co nam WoG/ERA proponowała to rozwiązanie Hoty, wygląda na „odpowiedzialną” zmianę. Dobrze też, że pomyśleli, że max. 40% tylko można jej odebrać po jednym ataku, likwiduje to sytuacje gdzie kusznik czy elf mógłby zdjąć namiot w jednej turze.
Nie jestem przekonany do smoków. Jedyny 7 poziomowa jednostka, którą można było szybko zbudować były Behemoty, ale ta łatwa dostępność miała swoją cenę, w postaci, że Behemoty same sobie nie są zbyt dobrą 7 poziomową jednostką.
Miły dodatek, że dali nową kampanię, z którą będę się męczył pewnie do wiosny, bo gram głównie w weekendy.
Mały offtop:
Jestem świadom, że ta strona to głównie H3/HotA/VCMI/DoR, ale chciałbym zaznaczyć, że jakieś czas temu (Dwa Miesiące!) wyszedł bardzo ciekawy mod do Heroes 4, a mianowicie „Basic Mod” co rewolucjonizuje samą grę i co jest godne uwagi:
Drwal
Trzeba przetestować w wolnej chwili. ;)
Kastore
W 1. tygodniu przy zbudowanym siedlisku 1. poziomu można było zbudować wszystkie jednostki 7. poziomu poza obiema z Factory. Łatwo można było zbudować anioły, gigantów, kościane smoki, behemoty i koatle, więc bez przesady z tym behemotem. Nawet jak się nie gra na mapie z dużą liczbą zasobów poza behemotami łatwo się też buduje gigantów i koatle.
>>>Już pominę kwestię dopasowania go do innych zamków (balans itp...), ale o to, że Hota powoli zmienia się w taki „fan service”.
Obiecali w 2008.
avatar
Patrząc na changeloga 1.7.2 i grając ciut w nową wersję to trochę innowacyjnych mechanik wprowadzili. Eagle Eye rozwiązali bardzo zmyślnie dla przykładu.
Riccardo
replying to Shaman, I think they will add new mechanics through city creatures, like they did with factory, so every new city is welcome
Riccardo
Szaman
W 2008 to nie wiedziałem, że Hota nawet istnieje:) Byłem "szczęśliwym" licealistą przygotowujący się do matury:P
Muszę przyznać, że dawno nie dotykałem Hoty już... Nie wiem, czy to nie "spłaszcza gry", dając nam taki łatwy dostęp do nich. Od dzieciaka traktowałem jednostki siódmego poziomu za jakiś "wyczyn w grze" za który byłem wynagradzany silną jednostką, teraz tracą swoją "elitarność" i stały się po prostu "silną jednostką".
Kastore
Warmonger
Nicolai
Agon
Andruids
kubawaleczny
avatar
Andruids
Sarakin
Drwal
kubawaleczny
Hellburn
Andruids
Hellburn
Zaloguj się lub Załóż konto w Grocie!