Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kuririn
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Artefakty




Wstęp

W Rogu otchłani pojawia się 18 nowych artefaktów, w tym 4 składane z artefaktów z oryginalnej gry. Część z nich to artefakty dotyczące nowej frakcji Przystani (standardowy zestaw broń-tarcza-zbroja-hełm), część z nich to artefakty obniżające morale i szczęście, część zaś to zupełnie nowe artefakty o wyjątkowych właściwościach. Trzy składane artefakty mogą być już znane niektórym graczom – są nawiązaniem do błędnych, anulowanych zestawów z Cienia śmierci, tj. Żelaznej pięści ogra, Błota neutralności i Stroju dyplomaty. Otrzymały one odpowiednie właściwości i nowe grafiki, a nieszczęsne błoto (będące dosłownym tłumaczeniem angielskiej nazwy) zostało zamienione w Medalion odbicia. Poniżej znajduje się opis wszystkich artefaktów.




Artefakty Przystani
Trójząb potęgi
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Prawa ręka

Zwiększa współczynnik ataku bohatera o 7 punktów.
Tarcza morskiej chwały
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Lewa ręka

Zwiększa współczynnik obrony bohatera o 7 punktów.
Królewska zbroja niks
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Tors

Zwiększa współczynnik mocy bohatera o 6 punktów.
Korona pięciu mórz
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Głowa

Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o 6 punktów.




Artefakty składane
Strój dyplomaty
Typ: Relikt (składany)
Miejsca: Ramiona, szyja, dłoń

Pozwala na ucieczkę bądź zapłatę za poddanie się podczas oblężenia i walki z neutralnymi stworami oraz zwiększa siłę armii bohatera trzykrotnie w oczach stworów neutralnych i w gildii złodziei.

Komponenty: Medal męża stanu, Pierścień dyplomaty, Szarfa ambasadora (redukują koszt poddania się o 30%)
Medalion odbicia
Typ: Relikt (składany)
Miejsca: Szyja, ramiona, stopy

Zwiększa odporność bohatera o dodatkowe 20%.

Komponenty: Naszyjnik odporności, Opończa przeciwstawienia, Buty odporności (zwiększają odporność bohatera o 30%)
Złota gęś
Typ: Relikt (składany)
Miejsca: 3x różności

Dostarcza dziennie dodatkowe 4750 złota.

Komponenty: Bezdenny mieszek złota, Bezdenna sakiewka złota, Bezdenny worek złota (dostarczają dziennie 2250 złota)
Żelazna pięść ogra
Typ: Relikt (składany)
Miejsca: Prawa ręka, lewa ręka, tors, głowa

Na początku bitwy rzuca Przyśpieszenie, Żądzę krwi, Tarczę ognia i Kontratak na poziomie mistrzowskim na wszystkie jednostki na 50 tur.

Komponenty: Niszczycielska maczuga ogrów, Tarcza szalonego ogra, Tunika króla cyklopów, Korona najwyższego maga (+5 do Ataku i Obrony, +4 do Wiedzy i Mocy)




Inne
Sygnet Zachodzącego Słońca
Typ: Pomniejszy artefakt
Miejsce: Dłoń

Zmniejsza Moc czarów wrogich bohaterów o 10%. Kumuluje się jedynie z innymi artefaktami i specjalizacją.
Wisior Zaćmienia
Typ: Pomniejszy artefakt
Miejsce: Różności

Zmniejsza Moc czarów wrogich bohaterów o 10%. Kumuluje się jedynie z innymi artefaktami i specjalizacją.
Zbroja Gasnącego Światła
Typ: Relikt
Miejsce: Tors

Zmniejsza Moc czarów wrogich bohaterów o 25%. Kumuluje się jedynie z innymi artefaktami i specjalizacją.
Pierścień stłumienia
Typ: Skarb
Miejsce: Dłoń

Zmniejsza morale przeciwnika o 1 punkt.
Potworna maska
Typ: Pomniejszy artefakt
Miejsce: Różności

Zmniejsza morale przeciwnika o 1 punkt.
Amulet klęski
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Szyja

Zmniejsza morale przeciwnika o 2 punkty.
Runy nieuchronności
Typ: Skarb
Miejsce: Różności

Zmniejsza szczęście przeciwnika o 1 punkt.
Podkowa demona
Typ: Skarb
Miejsce: Różności

Zmniejsza szczęście przeciwnika o 1 punkt.
Lalka szamana
Typ: Pomniejszy artefakt
Miejsce: Różności

Zmniejsza szczęście przeciwnika o 2 punkty.
Buty obieżyświata
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Stopy

Pozwala na poruszanie się po dowolnym terenie bez żadnych kar w ruchu.
Pierścień niepamięci
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Dłoń

Wszystkie straty jednostek podczas bitwy są permanentne: wszelkie ciała znikają po śmierci, zabronione są zaklęcia Wskrzeszenie, Ożywienie i Ofiara, wampiryzm nie przywraca zmarłych wampirów; blokowana jest także nekromancja po bitwie.
Płaszcz milczenia
Typ: Potężny artefakt
Miejsce: Ramiona

Zabrania używać zaklęć pierwszego i drugiego poziomu w czasie bitwy.
Róg otchłani
Typ: Relikt
Miejsce: Różności

Podczas bitwy po śmierci dowolnego oddziału w jego miejsce pojawia się po stronie bohatera oddział fangarmów, który pozostaje z bohaterem również po bitwie. Całkowita liczba punktów życia przywołanego oddziału będzie równa połowie całkowitej liczby punktów życia zabitego oddziału, ale liczba fangarmów nie może przekroczyć liczby jednostek w zabitym oddziale.

Armata
Typ: Machina wojenna 1 (Balista)

Rodzaj machiny wojennej – patrz dział jednostek Przystani.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt