Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB


Jednostki


Poziom I
Niziołek


Atak 4
Obrona 2
Strzały 24
Obrażenia 1-3
Życie 4
Szybkość 5
Koszt 40 złota
Przyrost 15/22/30
Zdolności specjalneStrzela. Sprzyja mu szczęście.
Niziołek grenadier


Atak 5
Obrona 2
Strzały 24
Obrażenia 2-3
Życie 4
Szybkość 6
Koszt 60 złota
Przyrost 15/22/30
Zdolności specjalneStrzela. Sprzyja mu szczęście.
Atak dystansowy ignoruje 20% obrony wrogiego oddziału.

Opis


Poziom II
Mechanik


Atak 6
Obrona 5
Obrażenia 2-4
Życie 14
Szybkość 6
Koszt 140 złota
Przyrost 8/12/16
Zdolności specjalneAtak zionięciem. Naprawia konstrukty (10 pkt. życia na Mechanika).
Inżynier


Atak 7
Obrona 5
Obrażenia 2-5
Życie 16
Szybkość 7
Koszt 170 gold
Przyrost 8/12/16
Zdolności specjalneAtak zionięciem. Naprawia konstrukty (20 pkt. życia na Inżyniera).

Opis



Poziom III
Pancernik


Atak 5
Obrona 10
Obrażenia 3-5
Życie 25
Szybkość 4
Koszt 200 złota
Przyrost 6/9/12 (+3)
Zdolności specjalneBrak zdolności specjalnych
Pancernik alfa


Atak 6
Obrona 10
Obrażenia 3-5
Życie 25
Szybkość 6
Koszt 230 złota
Przyrost 6/9/12 (+3)
Zdolności specjalneBrak zdolności specjalnych

Opis



Poziom IV
Automaton


Atak 12
Obrona 10
Obrażenia 7
Życie 30
Szybkość 8
Koszt 350 złota
Przyrost 5/7/10
Zdolności specjalneKonstrukt. Wybucha po zniszczeniu.
Automaton strażniczy


Atak 12
Obrona 10
Obrażenia 9
Życie 30
Szybkość 9
Koszt 450 złota
Przyrost 5/7/10
Zdolności specjalneKonstrukt. Wybucha po zniszczeniu. Powstrzymuje kontratak.

Opis


Poziom V
Czerw pustynny


Atak 13
Obrona 12
Obrażenia 12-16
Życie 50
Szybkość 8
Koszt 575 złota
Przyrost 3/4/6
Zdolności specjalnePorusza się pod ziemią. Odporność na oślepienie i skamienienie.
Czerw śmierci


Atak 15
Obrona 12
Obrażenia 12-16
Życie 60
Szybkość 10
Koszt 650 złota
Przyrost 3/4/6
Zdolności specjalnePorusza się pod ziemią. Odporność na oślepienie i skamienienie. Pożera zwłoki dla dodatkowych ataków.

Opis



Poziom VI
Najemnik


Atak 17
Obrona 12
Strzały 16
Obrażenia 14-24
Życie 45
Szybkość 7
Koszt 800 złota
Przyrost 2/3/4
Zdolności specjalneStrzela. Wyprzedzający strzał (raz na turę)
Łowca nagród


Atak 18
Obrona 14
Strzały 24
Obrażenia 14-24
Życie 45
Szybkość 8
Koszt 1100 złota
Przyrost 2/3/4
Zdolności specjalneStrzela. Wyprzedzający strzał (zawsze).

Opis


Poziom VII A
Koatl


Atak 17
Obrona 17
Obrażenia 25-45
Życie 160
Szybkość 11
Koszt 2000 złota
Przyrost 1/1/2
Zdolności specjalneLata. Pomija turę by zyskać czasową nietykalność.
Karmazynowy Koatl


Atak 21
Obrona 21
Obrażenia 25-45
Życie 200
Szybkość 15
Koszt 3500 złota +1 kryształ
Przyrost 1/1/2
Zdolności specjalneLata. Zyskuje czasową nietykalność bez pomijania tury.

Opis


Poziom VII B
Drednot


Atak 18
Obrona 20
Obrażenia 40-50
Życie 200
Szybkość 6
Koszt 2500 złota + 1 kryształ
Przyrost 1/1/2
Zdolności specjalneKonstrukt. Może zaatakować wiązką żaru zamiast wykonywać zwykły ruch.
Moloch


Atak 23
Obrona 23
Obrażenia 40-50
Życie 300
Szybkość 7
Koszt 4000 złota
+2 kryształy

Przyrost 1/1/2
Zdolności specjalneKonstrukt. Może zaatakować wiązką żaru zamiast wykonywać zwykły ruch.

Opis

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt