Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Bohaterowie





Kondotierzy


Atak31Obrona
Moc11Wiedza
Um. klasowaTaktyka
Um. blokowanaNekromancja
Magia Wody



Henrietta

Nawet skromny niziołek pochodzący z ostępów Eeofolu jest zdolny do wielkich czynów w obliczu historycznego kataklizmu. Nowa rzeczywistość pozbawiona słomianych dachów, poletek marchwi oraz nieustannego zrzędzenia starców zmieniła Henriettę, ale teraz ona sama osiągnęła gotowość do dokonywania zmian. Kreegański ogień spopielił jej ojczyznę i spalił jej serce, ale jednocześnie wykuła w nim swą stalową wolę.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Dowodzenie na poziomie podstawowymSzczęście na poziomie podstawowymZwiększa szybkość Niziołków (Fabryka) i Niziołków grenariderów o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Niziołki (15-25)Niziołki (15-25)

Sam

Od zamierzchłych czasów nagromadzona w ziemi ropa była istnym utrapieniem dla farmerów Jadame, wytryskując fontannami, niszcząc ich uprawy i pastwiska. Sam, córka i uczennica utalentowanego kowala, jako pierwsza poskromiła tę czarną bestię kierując ją do rur prowadzących do jej kuźni i zapewniając tym samym żar. Jej wynalazki umożliwiły wykorzystanie ropy w życiu codziennym, konsumpcji oraz zbrojeniu miasta Burton.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Atak na poziomie podstawowymTaktyka na poziomie podstawowymZwiększa szybkość Mechaników i Inżynierów o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Mechanicy (4-6)Mechanicy (4-6)Mechanicy (4-6)

Tancred

Dawno temu kiedy Tancred parał się alchemią odkrył starożytny przepis na miksturę zdolną do eksplodowania bez użycia magii. Ku jego rozczarowaniu okazało się, że zasoby saletry, najistotniejszego komponentu mieszanki, są na Antagarichu niemal nieobecne. Tylko na Jadame Tancredowi udało się odkryć niezmierzone jaskinie pełne tej rzadkiej substancji, a przez to udoskonalić projekt arkebuzów zdolnych miotać maleńkie pociski z niewiarygodną mocą.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Łucznictwo na poziomie podstawowym
brak
Zwiększa szybkość Najemników i Łowców nagród o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Melchior

Melchior potrafi dostrzec wszystko co ma miejsce w najgłębszych zakątkach czyjegoś umysłu. Ten ukryty talent jest niezwykle przydatny przy ocenie sił i intencji wroga oraz negocjacji z nim. Każdy książę, który skorzysta z usług Melchiora może być pewien, że nigdy nie zdarzy mu się błagać o zawieszenie broni na hańbiących warunkach.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Dowodzenie na poziomie podstawowym
Dyplomacja na poziomie podstawowym
Otrzymuje bonus do Dyplomacji w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Floribert

Floribert jest uważany za jednego z najlepszych enrothiańskich chirurgów polowych, który wprowadził liczne nowe narzędzia przyspieszające operacje i tym samym łagodzące cierpienia rannych. Floribert nie może narzekać na brak materiału do praktyk dzięki eksperymentom Victorii, jego partnerki.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Płatnerstwo na poziomie podstawowym
Pierwsza pomoc na poziomie podstawowym
Otrzymuje bonus do Pierwszej Pomocy w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Pancerniki (4-6)Namiot medyka

Wynona

Mroczne elfy słyną z zamiłowania do podróży i eksploracji. Od małego Wynona kochała odkrywanie dziczy wokół Alvar i Murmurwoods, tropiąc zwierzęta i zapamiętując ich zachowania, zwyczaje. Dzięki wiedzy zaczerpniętej od jej latających, pełzających i skaczących przyjaciół, stała się czołowym autorytetem w dziedzinie jadamejskiej fauny.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Łucznictwo na poziomie podstawowym
Odkrywanie na poziomie podstawowym
Otrzymuje bonus do Odkrywania w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Dury

Dury spędziła długi czas na poszukiwaniu maga, który mógłby nie tyle obiecać, co rzeczywiście wyeliminować dolegliwości wynikające z ran odniesionych w dziesiątkach starć. Pewien utalentowany kowal był w stanie wykuć siertalową płytkę, która zastąpiła zapadnięty fragment jej czaszki, uszkodzonej uderzeniem ogonu wiwerny. Od tej pory najemniczka ceni wysokiej jakości pancerz o wiele bardziej niż jakiekolwiek kuglarskie sztuczki.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Atak na poziomie podstawowym
Płatnerstwo na poziomie podstawowym
Otrzymuje bonus do Płatnerstwa w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Morton

Morton, weteran goblińsko-ogrzych wojen i jeden z niewielu, którym udało się przeżyć oblężenie Jaru Gowdar, poprzysiągł zemstę ""brudnoskórym"" za masakrę, która zmiotła jego dom z powierzchni Jadame. Ocenia jakość swoich balist pod kątem tego, ilu ogrów potrafią przebić jednym strzałem.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Artyleria na poziomie podstawowym
Balistyka na poziomie podstawowym
Zwiększa atak i obronę Balisty w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Pancerniki (4-6)Balista

Bohaterowie kampanii

Tavin

Tavin jest raptem jedynym niziołkiem, który dołączył do armii Erathii. Inne niziołki nie podzieliły jego stylu życia, jako że rasa ta generalnie stroni od przygód. Nie można jednak zaprzeczyć, że ziomkowie szanują Tavina, nawet jeżeli odrobinę się go boją i unikają jego towarzystwa. Kiedy Kreeganie uderzyli na Eeofol, Tavin szybko stał się liderem lokalnego ruchu oporu i nadal jest gotów bronić swej ojczyzny.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Atak na poziomie podstawowym
Odkrywanie na poziomie podstawowym
Otrzymuje bonus do Ataku w zależności od poziomu bohatera.
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Murdoch

Murdoch to człowiek, którego można nazwać prawdziwym żołnierzem fortuny. Nie ma u niego rzeczy ponad pieniądze i sławę. Właśnie dlatego Murdoch zgromadził towarzystwo awanturników jego pokroju oraz wyruszył szukać przygód pośród krajobrazów Jadame. Kto wie, gdzie następnym razem zaprowadzi go jego przeznaczenie?

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Atak na poziomie podstawowym
Taktyka na poziomie podstawowym
Otrzymuje bonus do Łucznictwa w zależności od poziomu bohatera..
brak
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)




Wynalazcy


Atak01Obrona
Moc22Wiedza
Um. klasowaBalistyka
Mądrość
Um. blokowanaNekromancja
Odporność
Zakłócanie



Celestine

Avleaański druid, który stracił swój gaj, podróżował po świecie dzieląc się wiedzą z kimkolwiek, kto jej poszukiwał. Pozostawił on sekrety magii natury oraz swoją córkę, Mirlandę, w Tatalii, podczas gdy w Eeofolu urodziła się Celestine, dziedzicząc inny aspekt jego talentu. Ojciec nauczył ją jak oswoić najdziksze zwierzęta, oferując im przyjaźń zamiast charakterystycznego bezwzględnego traktowania tatalijskich władców bestii.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowym
Znajdowanie drogi na poziomie podstawowym
Zwiększa szybkość Pancerników i Pancerników alfa o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.Przyśpieszenie
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Todd

Niewielu naukowców z Bracady widziało, a jeszcze mniej używało młota lub pieca kowalskiego. Todd natomiast musiał nauczyć się ich obsługi, gdyż okoliczni kowale i mosiężnicy nie byli w stanie spełnić jego ezoterycznych pomysłów. W Bracadzie doskwierał mu również brak narzędzi oraz materiałów niezbędnych do jego badań. Todd przebył pół świata w ich poszukiwaniu zanim znalazł w mieście Burton to, czego mu brakowało.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowym
Taktyka na poziomie podstawowym
Zwiększa szybkość Automatonów i Automatonów strażniczych o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.Tarcza
Armia startowa
Niziołki (15-25)Automatony (3-5)Pancerniki (4-6)

Agar

Wielu uważało czarnoksiężnika Agara za człowieka szalonego - a potem za martwego. Podczas gdy to ostatnie okazało się nieprawdą, to nadal nie istnieje konsensus naukowców Enroth wobec tego pierwszego. W rzeczy samej, twory Agara są niezaprzeczalnie zdolne do funkcjonowania i reprodukcji - ale czy naukowiec o zdrowych zmysłach mógłby pomyśleć o wpojeniu tak okrutnych odruchów i skłonności w żyjące istoty?

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie zaawansowanym
brak
Zwiększa szybkość Czerwiów pustynnych i Czerwiów śmierci o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.Zasoby ziemi
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Bertram

Mało krasnoludów jest zdolnych nie tylko dorobić się fortuny, ale również gospodarować nią. Bertram opuścił dom swego ojca zaraz po tym, jak jego broda osiągnęła długość na dwa palce. Wędrując po Antagarichu, stał się bajecznie bogaty poprzez inwestycje w alchemiczne i magiczne przedsięwzięcia. Jego złoto pomogło wcielić w życie wiele projektów, które zbudowały dzisiejszą potęgę miasta Burton.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowymCzaroznawstwo na poziomie podstawowymZwiększa przychody królestwa o 350 złota dziennie.Magiczna Strzała
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Wrathmont

Burzliwy temperament Wrathmonta sprowadził na niego wiele problemów. W szczególności incydent, który miał miejsce podczas podziału włości Archibalda Ironfista, kiedy dawni kompani zjednoczyli się przeciwko niemu, zmęczeni jego częstymi napadami wściekłości. Ledwo uchodząc z życiem, Wrathmont uciekł z Enroth. Spędził lata na poszukiwaniach oraz studiowaniu starych kamiennych tablic, ucząc się kontrolować swoją furię i rozpalać ją w umysłach innych.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowymInteligencja na poziomie podstawowymOtrzymuje bonus do Szału w zależności od poziomu bohatera.Szał
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Ziph

Ziph przez długi czas pełniła rolę służki u starego maga, który traktował ją i jej pobratymców z pogardą. Czarodziej nie miał pojęcia, że “ziph” oznacza po gremlińsku “wolność”, a już na pewno nie podejrzewał, że podsłuchiwała jego wykładów. Pewnego dnia Ziph wepchała pół laboratorium jej mistrza do magicznego worka, ukryła się w ładowni statku i opuściła Bracadę na dobre.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowymTalent magiczny na poziomie podstawowymOtrzymuje bonus do Błyskawicy w zależności od poziomu bohatera.Błyskawica
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Victoria

Wyższa magia może nawet wskrzesić zmarłych, ale czy prosty piechur, który wdepnął na minę może również na to liczyć? Fascynacja Victorii tą podstępną bronią nie przyskarbiła jej szacunku współpracowników, lecz i tak poświęciła swe życie by ją doskonalić. Po poznaniu Floriberta, wynalazczyni odnalazła nowe zastosowanie dla jej wiedzy inżynierskiej, projektując mechaniczne kończyny dla okaleczonych wojowników.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowymNauka na poziomie podstawowymOtrzymuje bonus do Pola minowego w zależności od poziomu bohatera.Pole minowe
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Eanswythe

Jeśli wierzyć plotkom, to właśnie Eanswythe, zanim uciekła na Jadame, sporządziła eliksir, którym otruła Harecka, pierwszego imperatora Regny. Jeśli to rzeczywiście prawda, musi mieć na karku co najmniej sześć stuleci. Przeciętni ludzie nie żyją tak długo i kimkolwiek jest ta enigmatyczna starucha, każdy wie: wystarczy, że uniesie brew, by nawet najpotężniejsi żołnierze upuścili swe miecze i włócznie.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowymFinanse na poziomie podstawowymOtrzymuje bonus do Osłabienia w zależności od poziomu bohatera.Osłabienie
Armia startowa
Niziołki (15-25)Mechanicy (6-8)Pancerniki (4-6)

Bohaterowie kampanii

Frederick

Frederick żył jako przeciętny czarodziej-alchemik z Bracady, nawet jeśli jego ciekawość wyróżniała go na tle kolegów. Ta dociekliwość skłoniła go do eksperymentów nad konstruktami, a następnie do przeprowadzania zakazanych badań. W rezultacie Frederick musiał uciekać z Bracady, a teraz szuka lepszego miejsca by móc oddać się swoim pasjom.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Mądrość na poziomie podstawowymInteligencja na poziomie podstawowymZwiększa obrażenia zadawane przez wybuch Automatonów i Automatonów strażniczych w zależności od poziomu bohatera.Przyśpieszenie
Armia startowa
Automatony (3-5)Automatony (3-5)Automatony (3-5)





Reszta

Boyd

Wszystkie straszne historie zawierają jeźdźca, którego powieszono, zasztyletowano czy nawet skrócono o głowę a teraz grasuje nocą szukając zemsty na swoich oprawcach. Każdy nekromanta powie, że to nonsens, bo trup, który sam z siebie wstał z grobu nie może mieć pamięci czy świadomości. Być może, ale Boyd ma rachunki do wyrównania nie tylko ze zdrajcami, którzy go zabili, ale także z tymi, którzy zakłócili jego spoczynek.

Um. drugorzędneSpecjalnośćZaklęcie
Nekromancja na podstawowym poziomiePłatnerstwo na podstawowym poziomieZwiększa szybkość szkieletów o 1 a także atak i obronę w zależności od poziomu bohatera.Tarcza

Boyd to wyjątkowy przypadek. Jest bohaterem kampanijnym przypisanym do Fabryki, chociaż jest Rycerzem Śmierci bazującym na Galthranie z Nekropolii.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt