Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Budynki


Rada Osady
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie.

Wymagania brak
Koszt none


Rada Miasta
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie.

Wymagania Rada Osady, Karczma
Koszt 2500 złota


Ratusz
Pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie.

Wymagania Rada miasta, Gildia magów poz. I, Targowisko, Kuźnia
Koszt 5000 złota


Kapitol
Dostarcza 4000 sztuk złota dziennie.

Wymagania Ratusz, Zamek
Koszt 10000 złota


Fort
Wzmacnia mury zamku.

Wymagania brak
Koszt 5000 złota, 20 drewna, 20 rudy


Cytadela
Dodaje wieżę do fortu i zwiększa bazowy przyrost o 50%.

Wymagania Fort
Koszt 2500 złota, 5 rudy


Zamek
Dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta i podwaja bazowy przyrost.

Wymagania Cytadela
Koszt 5000 złota, 10 drewna, 10 rudy


Karczma
Zwiększa morale garnizonu broniącego miasta.

Wymagania brak
Koszt 500 złota, 5 drewna


Kuźnia
Pozwala na produkcję wozów z amunicją.


Wymagania none
Koszt 1000 złota, 5 drewna

Targowisko
Pozwala na sprzedaż oraz wymianę zasobów (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).

Wymagania brak
Koszt 500 złota, 5 drewna



Magazyn zasobów
Dostarcza codziennie 1 kryształ.

Wymagania Targowisko
Koszt 5000 złota, 5 rudy


Bank
Udziela pożyczek w wysokości 2500 sztuk złota na raz, ale pomniejsza o 500 dochód z miasta przez 5 kolejnych dni.

Wymagania brak
Koszt 500 złota, 5 rudy


Sprzedawca artefaktów
Pozwala na zakup artefaktów.

Wymagania Targowisko
Koszt 10000 złota


Generator many
Dostarcza dodatkowe 20 punktów many bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia.

Wymagania Fort
Koszt 1000 złota, 5 rudy


Gildia magów poz. I
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania brak
Koszt 2000 złota, 5 drewna, 5 rudy


Gildia magów poz. II
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. I
Koszt 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 4 rtęci, 4 siarki, 4 krzystały, 4 klejnoty


Gildia magów poz. III
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. II
Koszt 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 6 rtęci, 6 siarki, 6 krzystałów, 6 klejnotów


Gildia magów poz.l IV
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. III
Koszt 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 8 rtęci, 8 siarki, 8 krzyształów, 8 klejnotów


Gildia magów poz. V
Pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć.

Wymagania Gildia magów poz. IV
Koszt 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 10 rtęci, 10 siarki, 10 kryształów, 10 klejnotów


Graal

Maszt elektryczny
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota i razi wrogów prądem w pierwszej turze każdej bitwy.

Wymagania Graal
Koszt none


Siedliska

Lepianka
Pozwala produkować niziołki.

Wymagania Fort
Koszt 400 złota, 5 drewna, 5 rudy


Ul. Lepianka
Pozwala produkować niziołków grenadierów.

Wymagania Lepianka, Fort, Rada miasta
Koszt 1000 złota, 2 rtęci, 2 siarki


Odlewnia
Pozwala produkować mechaników.

Wymagania Lepianka
Koszt 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy



Ul. Odlewnia
Pozwala produkować inżynierów.

Wymagania Odlewnia, Fort, Kuźnia
Koszt 1000 złota, 5 drewna, 5 rudy


Ranczo
Pozwala produkować pancerników.

Wymagania Fort, Lepianka
Koszt 1000 złota, 5 drewna


Ul. Ranczo
Pozwala produkować pancerniki alfa.

Wymagania Ranczo, Fort
Koszt 1000 złota, 5 drewna



Zagroda
Zwiększa przyrost pancerników i pancerników alfa o 3.

Wymagania Ranczo
Koszt 1000 złota


Manufaktura
Pozwala produkować automatony.

Wymagania Fort, Kuźnia, Lepianka, Odlewnia
Koszt 2000 złota, 5 drewna, 10 rudy


Ul. Manufaktura
Pozwala produkować automatony strażnicze.

Wymagania Manufaktura, Fort, Kuźnia
Koszt 2000 złota, 10 rudy, 5 rtęci


Katakumby
Pozwala produkować czerwie pustynne.

Wymagania Fort, Lepianka, Ranczo
Koszt 3000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 2 kryształy, 2 klejnoty


Ul. Katakumby
Pozwala produkować czerwie śmierci.

Wymagania Katakumby, Fort, Gildia magów poz. I
Koszt 2000 złota, 5 klejnotów


Stanica
Pozwala produkować najemników.

Wymagania Fort, Kuźnia, Lepianka, Odlewnia, Manufaktura
Koszt 4000 złota, 5 drewna, 5 rudy, 5 rtęci, 5 siarki


Ul. Stanica
Pozwala produkować łowców nagród.

Wymagania Stanica, Fort, Targowisko, Kuźnia
Koszt 3000 złota, 10 drewna, 5 rtęci, 5 siarki

Serpentarium
Pozwala produkować koatle.

Wymagania Gildia magów poz. I, Fort, Lepianka, Ranczo, Katakumby
Koszt 10000 złota, 10 drewna, 10 rudy, 15 kryształów


Ul. Serpentarium
Pozwala produkować karmazynowe koatle.

Wymagania Serpentarium, Fort, Gildia magów poz. II
Koszt 15000 złota, 10 drewna, 10 rudy, 20 kryształów

Montownia
Pozwala produkować drednoty.

Wymagania Fort, Targowisko, Kuźnia, Lepianka, Odlewnia, Manufaktura, Stanica
Koszt 15000 złota, 20 rudy, 20 krszytałów


Ul. Montownia
Pozwala produkować molochy.

Wymagania Montownia, Fort, Targowisko, Magazyn zasobów, Kuźnia
Koszt 15000 złota, 10 rudy, 20 kryształów

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Horn of the Abyss". Redakcja, kontakt