6 dni po premierze najnowszej wersji Hoty prezentujemy wam uaktualnione komnaty Horn of the Abyss, a wraz z nimi całą nową sekcję Nowości, w której zostało opisanych wiele zmian w grze, które przyszły wraz z tym fanowskim dodatkiem! Prócz tego gruntowne zmiany dokonały się w polskich nazwach i tekstach dotyczących Przystani. W tym miejscu chcielibyśmy serdecznie podziękować społeczności Jaskini Behemota za propozycje na nazwy, a także Hellburnowi, który zrobił mały artykuł o specjalizacjach bohaterów w jednostkach!
Zapraszamy do przeglądania komnat! I pamiętajcie że to nie koniec nowości...
Zapraszamy do przeglądania komnat! I pamiętajcie że to nie koniec nowości...
Gravius
glokku
Jak byś dodał to by było 2 razy bo już jest :D
Ja bym chętniej dodał i wyjaśnij czemu jednostki mają nowe umiejętności: gargulec mają bloodles
golem ma golem.
Czy to tylko zwykłe napisane ukrytych umiejętności czy ja miałem biednego herosa który nie miał tego w polskiej wersji językowej?
AmiDaDeer
Wiwern
Gravius
Darkem
glokku
Trochę głupio że oni tylko mają specjalną maszynę. Osobiście zmienił bym u nieumarłych bo namiot medyka u truposzy? Według mnie brzmi bardzo głupio :P
AmiDaDeer
witchking
Shin0bi
lopi69
Acid Dragon
Po drugie, zawsze tak było - tylko że wiedzieli o tym nieliczni, bo opis artefaktu w zwykłym H3 o tym nie wspomina.
glokku
Bychu
glokku
AmiDaDeer
Oczywiście wciąż istnieją te kamienne forty, które działają prawidłowo.
Darkem
To zależy jak bardzo w modyfikację miasta mógłbym się w moich "marzeniach" posunąć. Przy zwykłej podmianie grafik, nazw i siedlisk na swoich poziomach pozostawiłbym jedynie Duszka, Żywiołaka Umysłu i Feniksa (choć akurat jego grafikę zmieniłbym jako pierwszą, gdyż z pięknego ptaka z H2 zmienił się w płonącą papugę :/). Poniższe pomysły nie mają na celu zmiany żadnej statystki i zdolności specjalnej jednostek - by nie ingerować w balans.
Poziom 2 - Stwór związany z powietrzem stwarza mi największy problem. Coś w rodzaju "wind serpent"/"quetzalcoatla"/azjatyckiego smoczka w drobnej postaci?
Poziom 3 - Ognista Salamandra.
Poziom 4 - Kelpia.
Poziom 5 - Ettin.
Żywioły na poziomie 3 i 4 zostały zamienione, lecz nie widzę powodu by stwór ognia nie mógł rzucać odporności na wodę i vice versa ;).
W wypadku większej ingerencji we Wrota można by dodać specjalny budynek w stylu Portalu znanego z zamku Natury (H4), w którym rekrutowałoby się klasyczne żywiołaki (na równym sobie poziomie).